събота, 25 ноември 2017 г.

Албумът на Хари-Джордж

Вече мога да го покажа, получен е. Поръчката беше за албумче за първата годинка на бебето на една позната. Изискването беше да е в синьо е зелено с хартии на морска тематика и Светлето ми подсказа, че тук има такива. Веднага си купих и започнах да умувам за дизайна на албума. Понеже трябваше да има 14 листа и да не е с халки първо бях решила да е с гръбнак от нагънат на хармоника картон и страници-джобове, които влизат в хармониката. Обаче! Оказа се, че 14 листа са прекалеееено много за един албум. И започнах да се мая какво да правя. Потърсих в нета клипчета и попаднах на едно за gate fold covers. Хареса ми. Но освен, че го направих с такава корица, направих и 2 гръгнака от по 7 листа. За по-сигурно облякох кориците с бял памучен плат. Че хартия не ми вдъхва доверие да издържи да толкова сложни сгъвки.
Поизмъчих се с този албум, но съм много доволна от резултата. Надявам се майката на Хари-Джордж също :)
Размерите са 22/22 см. Събира до 114 снимки 9/13 или 10/15 см! Доста спомени ще гледат отвътре :)











2 коментара:

  1. Този албум е произведение на изкуството и търпението!
    Само като си помисля, колко труд, внимание... настръхвам!
    Шапка ти свалям, Тони - евала!
    Няколко пъти идвам тук, чета, гледам /дзвера се!/и нямам думи!
    А, то не е хубаво така - редно е да поздравиш, да оставиш коментар... И след като си хапнах, дойде ми муза и написах това.
    Успех и продължавай да ни радваш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ех, благодаря ти, Боби! Мила както винаги! Много ве радват думите ти :)

      Изтриване

tonya.blagoeva@gmail.com