четвъртък, 15 март 2018 г.

За 8 март със закъснение

Къде умишлено, къде случайно, но мина цяла седмица от празника на жената и цветята, а аз още не съм показала какво направих.
Днес дойде ред на картичката за моето късметче от КФ размяна. Пазих я скрита досега, защото днес стартира новото предизвикателство при Картичкофурии-Нежност с паус. Обичам паусът. И то най-вече обичам да го ползвам така - в рамка с печат върху него. И да прозира, но размазано, фонът отдолу. Обичам и цветя от паус да правя. Пергамано не съм правила досега, не ме влече, но кой знае, може и да пробвам някой ден.
Основното вдъхновение, обаче, за направата на тази картичка, беше Тифани Солорио и новата тема при Картишоците. Мноооого ми допадна стилът й на работа и прекрасните й творения. Вдъхнових се от сините й картички и пана. Моите боички са сладкарски, понеже още не съм си купила бръшоси. Не са толкова добри като последните, но вършат прилична работа. Но само в 3 цвята, основните.
Малко шаблони, оцветен печат с лалета, боядисан в бяло канап, рамка, марля, дантела и финално малко пръски боя. А, и мини стъклени топченца, много ги харесвам!
Това е моята интерпретация на тези 2 теми. Дано ви хареса. А аз ще продължа с опитите в стил Тифани ;)



2 коментара:

  1. Чудесно си се справила и с двете задачи, Тони. Много добре си уловила стила на Тифани, според мен.

    ОтговорИзтриване
  2. Картичката ти е прелестна! Поздравления!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com