четвъртък, 4 октомври 2018 г.

Есен с тикви / Autumn pumpkins

Дойде ли това време от годината винаги има ярки, красиви багри, ароматни тикви, нападали есенни листа, топъл чай и много слънчеви усмивки. Вдъхновена от размяната на Кали, новото предизвикателство на Картишоците с тема Smilla и размяната на АТС по случай есенната среща на Картичкофурии. А все още тече и предизвикателството АТС, така че ако и вие сте направили поне една мини картичко-визитка ни я покажете.
Моите тикви са набързо нарисувани на картон, изрязани, оцветени с дистреси и акрилни бои и лакирани отгоре, за да са по-лъскавки.
Листата от любимите ми китайски щанци, миналата година правих тези АТС с тях, тази година реших да са малко по-различни.
Използвах тишу хартия от кутия за обувки(последните маратонки на децата), старо пожълтяло от времето каренце, плетено на 1 кука, нарязах го без да ми мигне окото, с извинения за труда, на който го е плел, но пък се използва пак, и кокосова трева от панерче с великденската украса. Надявам се, че това е достатъчно, за да се впиша в темата при Картишоците.
Нямам търпение да мине срещата и да видя какви АТС ще ми се паднат на мен :)
Топъл и сладък октомври!!!






2 коментара:

  1. Прекрасни са, Тони! Само мога да гадая колко са красиви на живо, защото имам подарък от теб листенца и са ми страшно любими!Ще се радвам да имам едно от твоите АТС-та!

    ОтговорИзтриване
  2. Тони, страхотна тиквена картичка! Благодаря ти ,че се включи в Хелоуинската размяна и направо ти завиждам как си се намацала с тези оранжеви тикви :)

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com