неделя, 27 май 2012 г.

За буквите

Току що се прибрахме от Говедарци, бяхме там за 24 май и въпреки дъждовното време, изкарахме страхотно! Естествено, носих си 3 торби с материали за картички, но успях с тристата зора да направя само една. Поводът е позакъсняла картичка за рожден ден на една сладурка от квартала, а вдъхновението - Хоби предизвикателство За буквите. Нямам много любима буква, може би моята си обичам най-много ( Т ), но не можах да се вдъхновя от нея. Тази, която направих е О (не знам дали си личи). Имам идея за още 2 други, да видим дали ще ми остане време да ги направя. 24 май е чудесен български празник(един от най-българските! ) и се надявам повече хора, а и децата им, да се радват на този ден, а не само на факта, че не се работи и учи. Безкрайно съм щастлива, че синът ми, макар и само на 4, обича много книгите. Надявам се да успеем да съхраним тази любов у него и за напред!
Честит празник на всички на голяма патерица!!!

3 коментара:

  1. Браво, Тони! Прекрасна картичка!
    Личи си, личи си буквичката О.
    Много оригинално!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит празник и на теб /на патерица ;)/ И аз много се чудя за това предизвикателство - много е "наше" така да се каже. Може би с твоето чудесно О ще ме стимулираш да направя нещо :) Картичката е идейна и това зелено много ми харесва! Мдаааа, замислям се.... ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Тони, много, много ти благодаря, че се включи в Хоби предизвикателство 13 "За буквите"..
    Справила си се чудесно и..буквата О Определено си личи много добре..
    Картичката е много стилна!

    Поздравления на малкия мъж, за това , че обича книжките и на мама,че е запалила тази любов в него. Пожелавам и на двама ви да я съхраните..

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com