понеделник, 28 май 2012 г.

Скрита буква


Бързам да хвана последния влак за Хоби предизвикателство - За буквите. Идеята ми дойде на почивката в Говедарци, но от суетене покрай децата не можах да я реализирам. Чак днес успях и то в 11 вечерта!!! Дано хвана линка до 12 :).
Сигурно се чудите къде е буквата?! Ето къде е:






Искаше ми се да е далеч по-шарена и цветна, но в крайна сметка стана стилна в блезо ментово зелено и розово. Цветята ме измъчиха, но всичко е ръчно, дори си ги нарисувах. Може би утре бих й добавила нещо, но сега вече твърде много ми се спи. Лека нощ!

3 коментара:

  1. Тониии, идеята ти да скриеш буквата по толкова оригинален начин много ме впечатли!
    Благодаря ти за това, че успя да се включиш отново в Хоби предизвикателство 13 "За буквите"

    ОтговорИзтриване
  2. Интересна идея за скритата буква. :) Чудесни цветя си направила. Благодаря ти, че сподели картичката си в моето предизвикателство при Картичкофурии! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Здорово! - както се казва!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com