вторник, 28 март 2017 г.

Многоликата Тя

Това е моята многолика жена - стилна, кокетна, сериозна, загадъчна, непредсказуема, романтична, мечтателна, пътешественичка, красива?!? (тук бих поспорила с печата, но си я представете красива :)). Тя е майка, съпруга, домакиня, бизнес дама, романтична мечтателка, спортна натура, здравословна, забавна и загадъчна, творец и кулинар. Тя е femme fatale, но не е фаталист. Всичко това е Тя! Събира всички образи в един и се зове Богиня. Може да постигне всичко, което пожелае, но не пожелава да постигне всичко. Стигат й горе изброените неща, за да бъде щастлива и да разпръсква щастие и на околните. Чака все крайните срокове(което желае да промени) и затова чак сега каца при Картишоците

6 коментара:

  1. Прекрасна картичка! Много ми харесва!
    Страхотна е тази Богиня!
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Тони,
    Днес стартира ново предизвикателство на Айк.
    Ще ми бъде много приятно ако решиш да участваш, за да видя българско присъствие с красива картичка!
    И ние сме най-добри!!!
    http://ikesworldchallengeblog.blogspot.bg/2017/03/ikesworld-challenges-85-anything-goes.html
    Късмет!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти, Боби.
    Да знаеш, разглезила си ме с коментарите си. Усещам, че си ги чакам... :)
    Прегръдки и лека вечер

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Подмазвам се за парче торта!
      Шегувам се!
      / Днес нося в чантата пак твоите картички - показах ги на един познат, понеже той ме похвали за моите - та, викам - виж, какво правят хората! Те, това е изкуство! Съгласи се човечеца./
      Приятен ден и продължавай да ни радваш!

      Изтриване
    2. Нямаш грижи за тортичката ;)
      Благодаря за милите думи, много ме трогват.

      Изтриване
  4. Ееех, Париж! Размечта ме, Тонче! Чудна ти е картичката! Благодаря, че я показа при Картишок!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com