петък, 7 септември 2018 г.

Макове / Poppies

Тези макове са продължение на предните. Започнах ги едновременно, но тези ги завърших по-късно. Правих ги специално за менторите ми в болницата в Румъния. Благодарна съм им за всичко, което направиха за мен и всичко, на което ме научиха. Исках да им оставя малко късче от мен, за да си спомнят за онова щуро момиче от България, което разнообрази лятото им.
За основа използвах готови 3 дървени плочки, закачени заедно. Исках да е цветно, жизнерадостно, красиво и много мое. Мисля, че се получи. И на получателите се хареса.
Вдъхновение почерпих при Анна-Карин и Картишоците.
Залепих тишу хартия с гесо, намацах малко акрилни бои с мокра кърпичка, направих отпечатъци с червена леща и гумичка на молив. Маковете нарисувах на хартия, изрязах с ножичката ми за нокти, която не е рязала нокти никога, оцветих с акрил и залепих с медиум гел. Направих малко светлосенки, черно по краищата за контур и финално печати с готина сентенция. Оставих средното платно за накрая. На него исках да има красиво момиче с макове в косите. Честно казано беше ме малко страх да не го оплескам и затова го оставих за накрая. Е, не стана перфектно, но си го харесвам. Рисувах го с любимити ми дервент инктенс. Обичам ги тези моливи!
Показвам творението си и в Кардмания с прекрасната им цветова комбинация.
А аз отивам да стягам багаж, в понеделник си идвам на родна земя :)





3 коментара:

  1. Прекрасно е!
    Много, много ти се радвам!
    Браво!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно ти се е получило, Тони! Свежо, цветно, усмихващо, като самата теб!

    ОтговорИзтриване
  3. What a beauty! You made an amazing 3 part painting, beautiful colors and great idea!
    Thank you for playing with us at Card Mania Challenge ! Wish you good luck !
    Hugs, Veana R.-DT
    https://veanar1.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com