сряда, 5 септември 2018 г.

See beauty in everything

Макове цъфнаха в журнала ми. Носещи ярки, зареждащи и вдъхновяващи цветове. Поне за мен, надявам си и за вас.
Вдъхновението дойде от една опера, която гледах в неделя - Любовен еликсир. Много весела, забавна и жизнерадостна пиеса. Снощи отново бях на опера - Турандот. Марко повече драматизъм, но пък изключително вдъхновяваща. Така ме събуди, че до 2 часа не можах да заспя.
Вдъхновение потърсих и при Anna-Karin, и новото предизвикателство при Картишоците.
Използвах акрилни бои, нарисувах си макове, изрязах си ги с ножичка за нокти, оцветих ги с акрилни бои, добавих сенки с фурмастри. И понеже нямам никакви печати и стенсили, та даже и пукащи кръгчета нямам, си направих щампа по идея на съквартирантката - залепих червена леща върху мукава и с боя си направих точки на фона. После с гумичката на нов молив направих кръгчета и толкоз. Няма за повече 😁
Тово беше страничка номер 5 в журнала ми. Вече замислям номер 6 😊




1 коментар:

  1. Браво, Тони! Твореца си е творец и с много, и с малко материали! Страхотна и ярка страница! Обичам макове :)

    ОтговорИзтриване

tonya.blagoeva@gmail.com